Гарантія. Сервіс. Запчастини

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
FAQ - разное
Uncategorized
Новости
Полезная информация

Виставка комерційних автомобілів IAA 2016 у Ганновері. Концепт Bosch VisionX демонструє, якими будуть вантажні автомобілі через десять років

  • Автоматичний рух вантажних автомобілів у колоні знизить навантаження на водіїв, збільшить безпеку й економічність
  • Гібридизація та підключення до мережі зменшать витрати на комерційний транспорт
  • Водії виконують роль менеджерів із логістики

Штуттгарт / Ганновер – На 66-й виставці комерційних автомобілів IAA у Ганновері Bosch демонструє 40-тонну вантажівку з Інтернет-підключенням. Концепт показує майбутнє комерційного транспорту. «Підключені до мережі, електрифіковані, оснащені автопілотом– такими будуть вантажні автомобілі завтрашнього дня», – заявив д-р Маркус Хейн, член ради директорів компанії Bosch. Одна з безліч технологій, втілених у концептуальній вантажівці VisionX, – це автоматичний рух у колоні. Крім полегшення роботи водіїв у далеких поїздках ця функція значно збільшує безпеку водіння. До того ж, автоматичний рух вантажних автомобілів у колоні відкриває нові можливості для зростання ефективності вантажних перевезень.

Автоматичне управління вантажним автомобілем, який рухається у колоні

У майбутньому численні системи допомоги водінню посилюватимуться автопілотом, щоб зробити рух вантажних автомобілів безпечнішим і ефективнішим. Разом вантажівки прямуватимуть, наче потяг колією. Транспорт отримуватиме всю потрібну інформацію у режимі реального часу з хмарного сервісу «Інтернет речей» Bosch IoT Cloud. Водій зможе дізнатися про рух у заторах на маршруті, варіанти об’їзду, можливості здійснити розвантаження у пункті призначення. Це допоможе уникнути простоювання автомобіля. До того ж, частину функцій управління вантажівка візьме на себе. Наприклад, як тільки автомобіль в’їде на автостраду, він може приєднатися до колони інших вантажівок, що прямують у тому ж напрямку, і рухатиметься в автоматичному режимі. У такому разі автомобіль стає одним із учасників колони, що пересуваються за головною вантажівкою, обмінюються з нею інформацією і отримують від неї команди. Керуючи низкою автомобілів, у якій всі учасники одночасно здійснюють розгін, уповільнення і маневрування, автоматичне водіння виходить на новий рівень розвитку, збільшуючи безпеку та полегшуючи роботу водіїв. Водій здійснює управління вантажівкою лише доти, доки не знайде придатну для руху колону. Коли автомобіль досягне потрібного з’їзду з магістралі, водій повертається до управління, виїжджає з колони та продовжує рух у ручному або частково автоматичному режимі.

Більше комфорту для водіїв, особливо на далеких маршрутах

«Як тільки вантажівка приєднується до руху в колоні на автомагістралі, водії можуть спокійно планувати свій подальший маршрут, при цьому все залишатиметься під їхнім повним контролем. Вони отримуватимуть всю ключову інформацію про рух на дисплеях у кабіні й у будь-який момент можуть взяти керування на себе, – пояснює д-р Хейн. – Підключення до мережі та рух вантажних автомобілів на автопілоті – це майбутнє, і ми хочемо взяти активну участь у його розвитку».

Збільшення ефективності роботи транспортних засобів за допомогою гібридних технологій

Збільшення ефективності роботи транспортних засобів залишатиметься одним із головних завдань у майбутньому. Тому Bosch VisionX оснащений дизельним двигуном, який є достатньо економним для комерційного транспорту, та поєднує його з електромоторами для приводу допоміжних систем, наприклад, гідравлічного насосу. Вантажівки майбутнього отримають переваги у роботі не тільки завдяки гібридним технологіям, але й організованому руху у колонах. Коли автомобілі у колоні впорядковано розганяються, гальмують і маневрують, це не тільки збільшує безпеку дорожнього руху, але й несе значні економічні переваги. «За умови автоматичного руху у колоні безпека автопілота доповнюється економічною вигодою, яка має вкрай важливе значення у секторі комерційних перевезень, – прокоментував д-р Хейн. – Синхронний рух вантажних автомобілів дозволяє заощадити до 10% пального. Це вагомий аргумент для індустрії вантажоперевезень».

Концепт VisionX як частина єдиного логістичного ланцюга

«Підключений до Інтернету, ідеально пристосований до роботи у мережі – вантажний автомобіль майбутнього стане ключовим компонентом міжнародної логістичної системи», – заявив д-р Хейн. Нові технології Bosch полегшують життя водіям у багатьох аспектах – від приймання документів на відвантаження до допомоги у маневруванні та керуванні транспортним засобом. Маючи доступ до хмарного сервісу Bosch IoT Cloud, транспортні компанії та клієнти зможуть отримувати інформацію про поточне місцеперебування вантажів у будь-який момент часу. Більше того, водії зможуть знаходити і резервувати місця для паркування вздовж усього маршруту, що зробить поїздки менш напруженими.

Інновації в деталях

Попри те, що витрати на пальне складають значну частку витрат на комерційний транспорт, інші чинники також мають важливе значення. Наприклад, втрати, понесені у разі зупинки техніки. Концепт Bosch VisionX демонструє, скільки можливостей існує для оптимізації таких ситуацій у майбутньому. Контроль технічного стану вантажного автомобіля у режимі реального часу дозволяє вчасно інформувати транспортну компанію про необхідне обслуговування. Це найкращий спосіб для планування перерв у розкладі руху автомобіля, що дозволяє звести до мінімуму час перестою та збільшити ефективність роботи техніки.




    Контакти