Гарантия. Сервис. Запчасти

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
FAQ - разное
FAQ - технические вопросы
FAQ-Вопросы по оборудованию
Uncategorized
Новости
Полезная информация
+38 (0562) 34-43-40
33-33-23
Перезвоните мне

Клинові та поліклинові ремені Bosch – надійність та довговічність у важких умовах експлуатації

  • Компанія Bosch виробляє понад 1000 типів клинових і поліклинових ременів і натягувальних елементів приводу для 90% вропейських і азійських марок автомобілів
  • Спеціальний склад матеріалу для виготовлення ременів Bosch забезпечує високу механічну стабільність і низький рівень зношування
  • Всі елементи ременя мають підвищену стійкість до впливу олив, ультрафіолету та високої температури
    Своєчасний техогляд і заміна ременя збільшують термін безперебійної експлуатації автомобіля

Приводні ремені, а також елементи їх натягування належать до деталей автомобіля, що швидко зношуються та постійно зазнають значного температурного, механічного та хімічного впливу. Тому вони підлягають заміні після закінчення терміну експлуатації, визначеного автовиробником, або у разі пошкодження. Особливо важливим є забезпечення стабільної експлуатації на комерційному транспорті, оскільки несподівані поломки й ремонти ведуть до затримок і вимагають додаткових витрат. Своєчасний техогляд і заміна приводного ременя допоможуть уникнути раптової поломки та пов’язаного з нею простою техніки. Як один із найбільших у світі розробник і виробник автомобільних запчастин, Bosch використовує свій багатий інженерний досвід та інноваційні матеріали для виготовлення всіх компонентів ремінного приводу. Компанія виробляє понад 1000 типів клинових і поліклинових ременів та натяжних елементів для 90% європейських і азіатських марок автомобілів. Крім того, Bosch постійно оновлює свій асортимент приводних ременів та їх комплектів.

Для легкових і комерційних автомобілів Bosch пропонує клинові та поліклинові ремені, за якістю повністю ідентичні продукції, що постачається на конвеєри автовиробників. Застосування модифікованого каучуку (HNBR) покращує поздовжню гнучкість і забезпечує низький рівень зношення у найскладніших умовах експлуатації. Для досягнення механічної стабільності основа ременя армована нитками корду. Всі елементи ременя також значно стійкіші до впливу олив, ультрафіолету та високих температур.

Термін експлуатації ременів регламентується автовиробником. Якщо періодичність заміни ременя не вказана, Bosch рекомендує замінювати клинові та поліклинові ремені кожні 120 000 км пробігу. В разі експлуатації автомобіля у складних умовах необхідно замінити ремінь раніше.

Сервісні спеціалісти, що працюють із діагностичним обладнанням Bosch, можуть знайти детальні інструкції із заміни ременів у програмі Bosch ESI[tronic] (сектор М).
Основні види пошкоджень ременя і способи їх усунення:

Нерівномірне зношення струмків ременя. Причина такого пошкодження – зміщення ременя на шківі та сильні вібрації. Щоб уникнути такої поломки, слід під час заміни ременя відрегулювати його натяг і забезпечити щільне прилягання .

Злами і тріщини. До таких пошкоджень, крім природного зношення ременя, призводять занадто висока / низька температура, занадто сильний / слабкий натяг ременя, а також потрапляння сторонніх речовин. Під час заміни ременя необхідно відрегулювати його натяг, усунути сторонні предмети і причини температурного відхилення.

Обрив. Причинами може бути занадто сильний натяг, перекручування ременя, заклинювання одного з роликів або агрегатів на шляху ременя. Щоб уникнути несправностей, рекомендується під час установки ременя ретельно відрегулювати його натяг, перевірити ролики і агрегати, дотримуватись інструкцій з установки ременя.

Пошкодження зовнішньої сторони. Це може бути викликано пошкодженням поверхні обвідного або натяжного ролика, попаданням руйнівних речовин або природним зношенням ременя. Під час заміни необхідно перевірити ролики, за необхідності замінити їх. Необхідно уникати потрапляння руйнівних речовин на поверхню ременя.

Пошкодження струмків. Причинами можуть бути занадто слабкий натяг, сторонні речовини, зміщення ременя на шківі і пошкоджений шків. Щоб уникнути несправностей, необхідно добре відрегулювати натяг ременя під час заміни, перевірити співвісність розташування шківів і зазори у підшипниках, перевірити шківи.

Шум. Може виникнути у результаті занадто сильного або занадто слабкого натягу, занадто великого навантаження на привід, зміщення ременя на шківі або потрапляння руйнівних речовин в привід. Під час заміни ременя слід ретельно відрегулювати його натяг, перевірити співвісність розташування шківів і зазори в підшипниках, ролики і агрегати.

Своєчасна перевірка і заміна привідних ременів під час планових ТО дозволяє автомобілю постійно залишатися в строю і збільшує ресурс його безперебійної роботи.


Контакты

  • 49068, г.Днепр, ул. Николая Хвылевого,6 (быв. ЛениноГОРСКАЯ)

  • autodiesel@denso.dp.ua, sale@dimed-denso.com

  • +38 (0562) 34-43-40, +38 (0562) 33-33-23, +38 (0562) 36-56-56

  • Время работы: Пн.-Пт.: 9-00 до 18-00

  • autodiesel-dimed